The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

sjuk..

Kategori: Allmänt

jag, lille man och V åt lunch på Max sen spendera jag resten av dagen jätte sjuk. kunne inte ens ta hand om mina hundar idag... hade en sån fruktansvärd feber va tvungen att ta hand om lille man under tiden som V var iväg för att lämna not papper... det tog en halvtimme så jag bad lille man att leka i han rum så jag kunde se han. tycker inte om att vara sjuk och behöva ta had om ett barn nä man inte ens kan ta och lyfta på huvet. men det gick bra lille man är duktig och kan leka själv och han brukar inte vara stökig så skönt.
jag somna efter att jag tagit med mig till affären med V. kunde inte hålla mig vaken och jag mådde skit så jag decka vid typ fem- sex tiden. vaknade igen vid typ halv tolv. V hade köpt mat. snabbmat men jag orkade inte bry mig. jag ara tacka och tog imot. just nu känner jag mig bara som ett jävla fetto och vill inet hällre en att gömma mig under stora kläder. vill inte behöva se hur äklig jag är. har så jävla dåligt samvete för att jag inte har tränat. et jatt jag är sjuk men det är ingen ursäkt borde kunna ha gjort något. förbränt lite i alla fall, men nä låg bara i sängen med katten ihop rullad som en liten boll brevid mig..... hon är min söta lilla flicka...
 
idag är en bättre dag. idag ska jag träna.
vägrar att vara sjuk. har inte tid med det....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: