The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

snabbmat

Kategori: Allmänt

MaDonald's, Burger King, Max, pizzerior och en massa andra snabbmats resturanger o jag bor mitt i smeten. jag ljuger inte om jag säger att på väg ner till bussen så går jag säkert förbi typ 10 snabbmatställen. och det sjukaste var tt jag åt inte snabbmat förens jag var 16år typ. sen helt plötsligt så spender jag var dag med att trycka mig full av snabbmat. jag skojar inte när jag säger att jag säkert år de typ fem dagar i veckan. det vr fan helt sjukt.
så snabbmaten är en jävla frästelse nu mera. det var mycket skönare när jag inte bodde i stan när man inte blir bombad av doften av kebab, pizza eller hamburgre. tycker att det är så jobbigt. vill flytta så jag slipper de men samtidigt så vet jag hur mycket V vill bo i stan så jag får mitt eget personliga lilla helvete. jag vaknar upp var morgon och iställer fö att se skog eller gröna engar så får jag se industrier, hus eller en blivande byggplatts.... så det är betong, betong och doften av snabbmat.... det ger mig lite ångest. känner mig så instängd.
jag vill som andra beskriver det "bli löjligt smal" men jag kämpr med mig själv. jag kämpar mit en jävla rösten som viskar i mitt öra attjag måste äta, jag måste ha mer, det räcker inte det måste vara mer.... sen på andra sida har ja den rösten som sägger att jag är äklig som ens tänker på mat... att det inte ärkonstigt att jag är fet.. att jag fan aldrig kommer att lyckats med något här i livet bara för att jaag äter... att jag kommer att få betala det ultimata priset bara för att jag äter. (jag tror på fullaste allvar att jag kommer att förlora min familj om jag blir tjock igen) Vet att det är helt sjukt men det är så jag känner.....
 

Kommentarer

  • Karin säger:

    det är inte sjukt. Känner igen mig i det du skriver.

    2013-01-14 | 11:03:06
    Bloggadress: http://kavitha.se

Kommentera inlägget här: