The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

tatuering färdig

Kategori: Allmänt

så nu har man ryggen fixad... tog sån jävla tid innan det blev min tur men när de väl var min tur så gick det fort...
hade ialla fall trevligt den stunden jag var där... han tyckte att jag skulle komma tillbaka och hälsa på... måste ju endå tillbax innan han åker så han kan kolla hur den läker... fastade hela dagen igår och nä det var inte alls meningen... kan ju inte äta innan jag tatuerar mig... för då spyr jag bara snacka om terapi.... e livrädd för nålar och endå gör jag om skiten gång på gång. undrar om det har nåt med tatueraren att göra... hmm nä tror inte de... funderar på att göra mitt nästa hål hos han. vi får se om vi kan klämma in de nästa gång jag är hos han...
jag rekomenderar inte att fasta innan man tatuerar sig. för man har en tendens att darra eller svimma om man inte har ätit.. så enda tillfället man ska äta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: