The Sideshow

Här fortsätter min kamp. Det känns som att jag vill bränna fettet av min själ. Jag vill inte längre vara tjock...

tatueringar & kassettband

Kategori: Allmänt

så idag gäller det... nu blir det en ny tatuering och den här gången blir det på ryggen... jag är som vanligt nervös som självaste fan.... men den här gången e det nog inte bara för att jag ska ha en nål i mog utan att jag måste visa hur fet jag är och att jag råkar tycka om tatueraren... men det kommer nog att gå bra endå ska ni se... jag är trött och fryser men det kan bero på att jag inte har ätit idag... och att det är minusgrader ute...sticker om typ en timme det vill säga om jag kan få upp min lilla syrra... som va smart och festa idår så hon inte palla gå upp idag... snacka om att festa som att det vore 1999.... apropå 1999 så upptäkte jag igår att dagens ungar e helt jävla blåsta... dom kan ingenting överhuve taget... efter 1990 så värkar allt som heter utomhus försvinna... och vid 2000 så försvan allt som heter allmenbilning... vem fan vet inte vad ett kassettband är för något???och när man visar dom så säger dom "jaha de e såna iphonskal" NÄ! de e de inte! Fan känner mig som 10000år gammal men va fan....

Kommentarer

  • Fancy F säger:

    Kul med tatuering!:D vad ska det bli för något?:)

    2013-01-27 | 18:00:49
    Bloggadress: http://fancyfamine.blogg.se
  • Fancy F säger:

    Och haha föresten jag vet, jag blir rädd när så många i min egen ålder är totalt tröga och inte vet ett dugg. Speciellt min syster som är född 99, vanliga frågor från henne kan vara "ligger London i england eller?", "vad heter USAs president?" Och "hur många människor finns det i hela världen?"
    Jag menar... Det är ju hemskt att hon är så oallmänbildad!

    2013-01-27 | 18:05:30
    Bloggadress: http://fancyfamine.blogg.se

Kommentera inlägget här: